13 Aralık 2015 Pazar

[13.12.2015] Deepika Coca Cola Söyleşisi.


Deepika mutlu bir ev sahibimi yoksa mutlu bir misafir mi?
 
Ah! Ben %100 mutlu bir ev sahibiyim; Arkadaşlarımın ziyarete gelmesini seviyorum  ve  serinletici Coca Cola ile çene çalarken iyi vakit geçiriyoruz.

Misafir ağırladığında sorduğun ilk şey nedir? 
 
Şey, ilk olarak bir bardak su ile birlikte atıştırmalık şeyler ve 'Thanda' gibi bir şeyler sunuyorum!

Konuşkan misafirlerin çeşitli tipleri var, çok resmi, biraz sıkıcı,sevgi dolu eğlenceli vb.. Bize favori misafir tipini ve nedenini söyle? 
 
Ben yemekçiyim ve bana göre yemek sever misafirler en iyisi. Yemekle denemeler yapmayı seviyorum ve benim kadar yemek seven birine sahip olmaktan daha iyisi olamaz.

 Bize en özel Diwali anlarını anlat? 
 
Oh! Ne zaman Bangalore'da ailemle birlikte olursam.O tüm anlar çok özel. Çocukluğumdan beri Diwali her zaman favorimdi. Bir sürü şeker ve krakerle tüm aile gelirdi ve bütün kuzenlerimle zaman geçirmek çok eğlenceliydi.

Fanların, Deepika'nın festivallerde yapmayı sevdiği birşeyi öğrenmekten mutluluk duyar. 
 
Evi temizlemeyi seviyorum, mumlarla aydınlatmayı, diyas, festival ışıklarını ve bir sürü şekerle şımartılmayı ve akşam yemeği için insanları ağırlamayı. Ama festival sonrası,spor salonuna koşup kalorilerimi yaktığıma emin oluyorum.


türkçe çeviri bize aittir,başka yerde kullanmayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder